Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.

cyklotrasy v okoli ranča

Nemšovské Jazerá cez Žabku

OCU → Prúdová → cyklotrasa H.Srnie -Nemšová → pred Lávkou ponad riekou Vlárou odbočiť doprava  na poľnú cestu /1,1 km/→ Žabka trial - trochu adrenalínu nad riekou Vlárou /2 km/  → Nemšovské Jazera /2,6 km/ dá sa posedieť pri jazere → okolo Ľuborčianskej chmeľnice /2,9 km/→ Luborča  Hradná ul. /3,7 km/ → Nemšová kúpalisko /4,4 km/ → spať po cyklotrase Nemšová - H.Srnie k OCU /8,6 km/

• Obťažnosť – ľahká
  • Max. nadmorská výška 242 m
  • Prevýšenie 53 m
  • Celkom 8,6 km

Sidonia cez Sietne

OCU → ul. Športovcov okolo štadióna /1,4 km/→ Sietne pri horárni doprava /2,2 km/ → okolo Rybníkov → Fodorka /4,5 km/ →po 600  m doľava /5,1 km/ → po 500 m doprava /5,6 km/→ výšlap okolo vrchu Trtálka /vrchol 8 km/ → v klesaní v pravotočivej zákrute prejsť okolo „troch kopcov“, ktoré označujú hranice troch revírov (srniansky-bolešovský-vršatecký) /8,9 km/ → Papradna - lúka s horárňou /9,3,km/ → po 600 m rázcestie na Horných Salašoch doprava /9,9 km/ ( cestou doľava by sme sa vrátili priamo na Vláru št. hranica)→ pokračovať 4 km na rázcestie pri potoku Vlárka  /13,9 km/→ hostinec u Pekařů /16,6 km/, kde sa dá posedieť na terase s výborne vychladeným pivom alebo kofolou→ Vlára štátna hranica /18,8 km/ → pri železničnom moste sa napojiť na cyklotrasu → OCU /25,2 km/

• Obtiažnosť – stredná
  • Max. nadmorská výška 576 m
  • Prevýšenie 504 m
  • Celkom 25,2 km

Gilianka – jazdenie na koňoch

OCU → ul. Športovcov okolo futbalového štadióna → Sietne pri horárni doprava /2,2 km/ → okolo Rybníkov →– Fodorka /4,5 km/ → zjazd do Bolešovskej doliny na rázcestie k Bolešovskému potoku /6,9 km/ → doprava okolo potoka → vodná nádrž a chata Gilianka /10,2 km/  → OZ Kone Gilianka, kde sa dá zajednať napr. vychádzka s koňmi na Dračie studne, alebo kúpanie s koňmi vo Váhu → Bolešov /12 km/ → Borčice /14 km/ → Nemšová  /16,2 km/ - ul. Slovenskej armády → Šidlíkové /17,2 km/ → cyklotrasa Nemšová - H.Srnie /17,7 km/ → OCU 19,8 km

• Obťažnosť – stredná
  • Max. nadmorská výška 414 m
  • Prevýšenie 244 m
  • Celkom 19,8 km

Antonstál – k pomníku pádu amerického bombardéra

OCU → Prúdová → cyklotrasa H.Srnie -Nemšová → pred Lávkou ponad riekou Vlárou odbočiť doprava  na poľnú cestu /1,1 km/→ Žabka trial - trochu adrenalínu nad riekou Vlárou /2 km/  → Nemšovské Jazera /2,6 km/ dá sa posedieť pri jazere → okolo Ľuborčianskej chmeľnice /2,9 km/→ Luborča  Hradná ul. /3,7 km/→ odbočiť doprava → po 100 m doľava krátkou úzkou cestou medzi domy /3,8 km/  → napojiť sa na Závadskú ul. smer Tr. Závada /3,9 km/→ za Ľuborčou odbočiť doprava na cestu do Antonstálu /5,4 km/ → okolo záhradkárskej osady Bočky  /5,9 km/→ Ranch 13 /7,1 km/ → Kaplnka sv. Huberta /7,9 km/ → poľovnícky zámok Antonstál /12,3 km/ →  asi 200 metrov za zámočkom treba odbočiť vpravo na hrebeňovú lesnú cestu a na prvom rázcestí sa držať vľavo, kde sa dá nájsť Pomník pádu amerického bombardéra z r.1944   /12,9 km/ → spať cez Ľuborču Závadská ul. okolo zvonice /22,1 km/ → Nemšová kúpalisko /22,6 km/ → spať po cyklotrase k OCU /25,9 km/

• Obtiažnosť – ľahka
  • Max. nadmorská výška 472 m
  • Prevýšenie 352 m
  • Celkom 25,9 km

Dalšie cyklotrasy  najdete   na https://bevlava.cz/